• FIT-CURONA

A corsa hè un eserciziu efficau per rinfurzà u corpu è migliurà l'obesità, è u più longu à l'eserciziu, più benefizii vi raccolte.Quandu i corridori à longu andà fermanu l'eserciziu, i so corpi passanu per una seria di cambiamenti.

eserciziu di fitness 1

Eccu sei cambiamenti maiò:

1. Aumentu di pesu: a corsa pò rinfurzà u metabolismu di l'attività, quandu si smette di correre è di eserciziu, u corpu ùn cunsuma più assai calori, se ùn cuntrullà micca a dieta, hè faciule per guidà à l'aumentu di pisu, u corpu hè faciule per fà. rimbalza.

2. Degenerazione musculare: Quandu corre, i musculi di a gamba seranu esercitati è rinfurzati, è u corpu serà più flexible.Dopu avè cessatu di correre, i musculi ùn sò più stimulati, chì portanu à a degradazione musculare graduale, a forza musculare è a resistenza diminuite, è e tracce di u vostru esercitu spariranu lentamente.

eserciziu di fitness 2

 

3. Funzione cardiopulmonary calata: corsa pò migliurà a funzione cardiopulmonary, prumove a circulazione di sangue, rende u cori più forte, pulmoni sani, è effittivamenti rallentà u ritmu di anziane di u corpu.Dopu avè cessatu di correre, a funzione cardiaca è pulmonale diminuirà gradualmente è torna lentamente à u statu normale.

4. A diminuzione di l'immunità: a corsa pò rinfurzà u corpu, migliurà l'immunità di u corpu, è riduce l'occurrence di malatie.Dopu avè cessatu di curriri, l'immunità declinarà, e malatie sò faciuli d'invasione, è hè faciule di cuntrarà e malatie.

 

eserciziu di fitness 3

 

5. Sbalzi d'umore: A corsa pò liberà a pressione è l'emozioni negativi in ​​u corpu, facendu chì a ghjente si senti felice è rilassata.Dopu avè cessatu di correre, u corpu ùn secreta più neurotrasmettitori cum'è a dopamina, chì pò facilmente guidà à i cambiamenti d'umore è l'ansietà, è a resistenza à u stress diminuirà.

6. Diminuzione di a qualità di u sonnu: A corsa pò aiutà à e persone à dorme più facilmente è migliurà a qualità di u sonnu.Dopu avè cessatu l'eserciziu, u corpu ùn secrete più l'hormone, cum'è a melatonina, chì hè faciule per guidà a qualità di u sonnu diminuite, insomnia, sognu è altri prublemi.

eserciziu di fitness 4

 

In cortu, dopu chì i corridori à longu andà cessanu di eserciziu, u corpu hà da sperimentà una seria di cambiamenti, cumprese l'aumentu di pisu, a degenerazione musculare, a diminuzione di a funzione cardiorespiratoria, a diminuzione di l'immunità, i cambiamenti d'umore è a diminuzione di a qualità di u sonnu.

Per mantene a salute fisica è un bonu statu mentale, hè ricumandemu chì e persone chì cumincianu à curriri ùn anu micca cessatu di esercite facilmente.Sè vo site di solitu occupatu, pudete aduprà u vostru tempu per realizà un entrenamentu di pesu stessu, chì pò mantene u vostru livellu di fitness fisicu è mantene a vostra capacità atletica.


Tempu di Postu: Dec-20-2023