• FIT-CURONA

Chì tippu di fornitore hè a vostra escort di marca?

Per i marchi, l'accessu cuntinuu à l'alta qualità, prezzu bassu, consegna puntuale di prudutti è servizii oltre l'aspettattivi hè u scopu eternu di u travagliu di acquisti.Per ottene stu scopu, duvemu avè fornitori eccellenti è fideli.U cusì chjamatu superiore hè chì u fornitore pò furnisce i prudutti è servizii d'alta qualità, prezzu bassu è puntuale chì superanu l'aspettattivi;u cosiddettu lealtà hè chì u fornitore ci cunsidereghja sempre cum'è u primu cliente, pigliate sempre i nostri bisogni cum'è a direzzione di migliuramentu cuntinuu, è ci sustene sempre ancu quandu avemu scontru difficultà.
Tuttavia, in certi imprese, a realità hè chì i boni fornitori ùn sò generalmente micca leali, è i fornitori fideli ùn sò micca abbastanza boni, cusì i fornitori chì si sviluppanu è cambianu constantemente sò diventati una scelta indifesa per queste imprese.U risultatu hè chì a qualità, u prezzu è a data di consegna fluttuanu spessu, è u serviziu hè bonu è cattivu da u tempu à u tempu, ancu s'è i dipartimenti pertinenti sò occupati, accessu cuntinuu à prudutti d'alta qualità, prezzu bassu è puntuale. I servizii chì superanu e aspettative sò sempre fora di portata.
Chì causa?Pensu chì i ragiuni fundamentali pò esse chì queste imprese ùn trovanu micca fornituri chì currispondenu à elli è ùn si capiscenu micca chì quandu l'attrattiva di e so marche ùn hè micca abbastanza forte, persequitanu ciechi fornituri cù fondi sustanziali, grande scala è miccanismi di gestione sana. .
Ma ùn sceglite micca i fornituri adattati è ponu fà cresce e so marche è prutegge.

Cum'è una marca, cumu pudemu truvà un fornitore adattatu?

A selezzione di i fornituri deve seguità u principiu di "fit".
L'attrattiva di e marche à i fornituri determina a lealtà di i fornituri à l'imprese.Quandu sceglite i fornituri, i marchi anu ancu attentu à "cungruate è amassi".Altrimenti, a cooperazione hè o dispiacevule o micca per un bellu pezzu.Dunque, quandu sceglite i fornitori, duvemu sceglie u fornitore "ghjusta" invece di u "megliu" fornitore secondu a situazione attuale, cum'è a nostra scala, pupularità, volume di compra è capacità di pagà.

1. U cusì chjamatu adattatu.

Primu:a struttura di u produttu di u fornitore si adatta à i nostri bisogni;
Sicondu:a qualificazione di u fornitore, a capacità di R & D, a capacità di assicuranza di qualità, a capacità di produzzione è a capacità di cuntrollu di i costi ponu risponde à i nostri bisogni;
Terzu:u fornitore vole cooperà cun noi per un bellu pezzu è hè dispostu à migliurà continuamente i nostri bisogni.Quartu, a nostra attrazione à i fornituri hè abbastanza forte chì hè pussibule cuntrullà in modu efficace per un bellu pezzu.

2. A valutazione di i fornituri deve esse attentu à u potenziale di sviluppu di i fornituri.

A valutazione di capacità esistenti hè l'elementu basu per valutà i fornituri, cum'è a certificazione di u sistema di qualità, a capacità di R & D, a capacità di cuntrollu di qualità di u prucessu di cuncepimentu, a capacità di produzzione, u modu d'urganizazione di a produzzione, a capacità di cuntrollu di qualità di a logistica è u prucessu di fabricazione, a capacità di cuntrollu di i costi, esistenti. mercatu, serviziu à u mercatu esistenti, tracciabilità di u produttu, capacità di gestione di u fornitore è cusì.In ogni casu, per selezziunà un oggettu di furmazione adattatu, ùn hè micca abbastanza per evaluà a so capacità esistente, hè ancu bisognu di valutà u so potenziale di sviluppu, è u so potenziale di sviluppu deve esse una cunsiderazione chjave in a determinazione di l'ughjettu di furmazione.Quandu a capacità attuale è u putenziale di sviluppu ùn pò micca esse dispunibule simultaneamente, dà priorità à i fornitori cù un bonu putenziale di sviluppu.
In generale, a valutazione di u putenziale di sviluppu di i fornitori deve include i seguenti aspetti:
(1) U più altu decisore di i fornituri hè un "businessman" chì hè ansiosu di successu rapidu è un prufittu rapidu, o un "entrepreneur" cù una visione à longu andà.
(2) Sia a direzzione di sviluppu di i fornituri hè coherente cù i nostri bisogni di sviluppu, s'ellu ci hè un pianu strategicu chjaru, è s'ellu ci sò piani d'azzione specifichi è registri per ottene una pianificazione strategica.
(3) Se l'ugettivi di qualità di u fornitore sò chjaru è piani d'azzione è registri per ottene l'ugettivi di qualità.
(4) Se u fornitore hà un pianu di aghjurnamentu di u sistema di qualità è se u sistema di qualità esistente hè statu veramente implementatu.
(5) Sia a qualità di u persunale esistenti di i fornituri ponu risponde à i bisogni di u sviluppu di e so imprese, è s'ellu ci hè un pianu di sviluppu di risorse umane à mediu è longu.
(6) Se i mezi di gestione esistenti di i fornituri ponu risponde à i bisogni di u sviluppu di e so imprese è s'ellu ci sò piani di migliurà.
(7) Chì ghjè a reputazione suciale di u fornitore è se i fornitori assuciati anu fiducia in questu.
(8) Se u travagliu essenziale di a gestione di l'impresa di i fornitori hè solidu è piani di migliurà.

3. A gestione di i fornituri deve esse "una cumminazione di gràzia è putere", cù uguali enfasi in u cuntrollu è l'aiutu.

I metudi standard di a gestione di i fornitori sò: monitorà u rendiment di furnimentu di u fornitore, valutà u fornitore secondu i risultati di u monitoraghju, eseguisce a gestione gerarchica, premia è punisce i cattivi, è rectificà l'articuli micca qualificati;Rievaluate regularmente i fornitori, aghjustate e misure d'acquistu secondu i risultati di a valutazione, è eliminà i fornitori incapaci.
Questa hè una misura di cuntrollu ex-post, chì hè d'aiutu per prevene a recurrenza di u stessu errore.Tuttavia, ùn hè micca necessariamente evidenti per evità i sbagli è migliurà a capacità di i fornituri.


Tempu di post: 01-01-2022