Quandu cavalcate in l'estiu, a prutezzione di u sole hè assai impurtante. Eccu alcuni cunsiglii per aiutà vi prutegge da u sole:
Aduprate u sunscreen: sceglite un sunscreen cù un altu SPF è appricà à a pelle esposta, cum'è a faccia, u collu, i braccia è i gammi. Ricurdate di sceglie i prudutti di sunscreen waterproof per prevene a perdita di sudore di sunscreen.
Aduprate un cappellu o una bandana: sceglite un cappellu o una bandana per prutege a testa è a faccia da u sole. Hè megliu di sceglie un caprettu largu è un materiale cù una bona permeabilità di l'aire.
Purtate l'occhiali di sole: sceglite l'occhiali di sole cù prutezzione UV, chì ponu prutege i vostri ochji da i danni UV.
Evite u tempu di cavallu: Pruvate di evitari longu passaghju durante l'ora di meziornu quandu u sole hè più forte. Equitazione in a matina o a sera hè a megliu scelta perchè u sole Angle serà più bassu è u sole ùn serà micca troppu forte.
U vestitu permeable à l'aria: sceglite un vestitu sportiu ventilatu per permette di circulà l'aria è riduce l'accumulazione di calore in u corpu.
Hydrate: Mantene u vostru corpu ben idratatu mentre cavalcate. Pruvate di beie picculi quantità d'acqua spessu per evità a desidratazione eccessiva.
Ricurdativi, a prutezzione di u sole hè una misura impurtante per prutege a salute di a pelle. Ch'ella sia cavallu o altre attività all'apertu, duvete attente à u travagliu di prutezzione di u sole per prutegge da i raghji UV.
Tempu di Postu: Aug-09-2023