• FIT-CURONA

L'abilità di praticà u musculu di a schiena cù una bola di yoga.

balla di yoga, cum'è un tipu d'aiutu per l'esercitu, hè prevalente.Aduprà una bola di yoga per praticà i musculi di a schiena pigghia qualchì capacità.U seguitu hè u magazinu per voi nantu à cumu utilizà i boli di yoga per praticà i musculi di a schiena;Spergu chì ti piace.

 L'abilità di praticà u musculu di a schiena cù Yoga Ball.

1. Supportu dinamicu.

U metudu primariu hè di rottà i vostri gammi avanti è avanti nantu à una bola di yoga è fà push-ups.Questu hà un effettu di eserciziu significativu nantu à i musculi di a coscia è e mani.

2. Roll up the abdomen.

U metudu principalu hè di chjappà nantu à a terra cù una bola di yoga appesa in l'aria trà i vostri gammi.Allora toccu u ghjinochju cù e duie mani in turnu.Eserciteghja a cuntrazzioni di l'abdomen è i gammi.Hè stancu, ma a persistenza hè l'unicu modu per ottene risultati.

3. Squat cù gammi separati.

U metudu primariu hè di appughjà una gamba torna nantu à a bola di yoga, l'altru pede per sustene u corpu à squat, è poi turnà à cambià u pede squat.

4. Braccia flexione è estensione.

U metudu primariu hè di mantene a bola di yoga in e duie mani, lanciate e petre, è mantenela sopra è falà una volta è una volta.

5. Rotazione russa.

U metudu primariu hè: per appughjà a cintura nantu à a bola di yoga, e mani fitte, è stende i musculi di a cintura à manca è à diritta.

6. Arrow step squatting and turning.

U metudu primariu hè di mantene a bola di yoga in e duie mani.Squat cù i vostri pedi lunging.Chì a bola si move orizzontalmente da manca à diritta.

Push-ups.L'approcciu specificu hè di mantene a bola di yoga cù e duie mani per furmà un certu angulu.Fate push-ups.

Metudu di selezzione è compra di Yoga Ball.

1. Sceglite una bola di yoga chì vi cunvene.

E dimensioni di e boli di yoga sò 45 cm, 55 cm, 65 cm, 75 cm, è cusì.Per e donne petite, pudete sceglie 45cm o 55cm balli di yoga, mentri 65cm è 75cm balli di yoga sò più adattati per l'omi alti.In più di l'scelta di grandezza, u puntu più impurtante hè di sceglie bola di yoga forte è durable prodotta da i pruduttori regularmente, chì deve esse assai flexible è sicuru.

2. I balli di yoga sò adattati per e persone.

A bola di yoga di u pesu di a persona media hè supportable perchè quandu esercitemu, ùn mettemu micca tuttu u pesu nantu à a bola di yoga, porta solu una parte di u pesu, è u nostru corpu pruduce una forza contru.Mentre a bola di yoga si rilassa è s'affonda, i nostri corpi anu ancu a so forza à l'alza mentre strinsenu i musculi intornu à l'ossi per prutege i nostri corpi.
Forsi in a pratica di yoga, assai persone ùn prestanu micca assai attente à a selezzione curretta di sti boli di yoga.Eppuru, se volenu ottene l'efficacità di a pratica megliu, l'scelta di sti boli di yoga ùn pò esse ignoratu.À u listessu tempu, duvemu ancu attentu à i metudi curretti in a pratica di yoga per evità di ferite.

balla di palestra-01
balla di palestra-02

A funzione primaria di u Yoga Ball.

1. Balla di yogahè adattatu per tutte e persone per esercitassi, cumpresi quelli chì necessitanu di riabilitazione.Rende l'esercitatori più sicuri durante l'eserciziu, evitendu impatti sustanziali nantu à e articuli è ferite sportive.Certi pirsuni cù ferite in u bassu di u spinu pò esse micca capaci di fà sit-ups per via di e ferite di schiena cumuni, ma quandu facenu balli di yoga, ponu utilizà boli di ioga suave per aiutà l'esercitu, chì ponu ghjucà un rolu di sustegnu.

2. Balla di yoga u muvimentu hè assai interessante.L'atleti in esercizii d'equipaggiu ordinariu, cum'è treadmills, o sit-ups, l'atleti ponu solu ripetiri uni pochi di movimenti per un bellu pezzu per brusgià calori, chì face u prucessu di fitness di l'atleti dull.L'esercizii di ballò di yoga anu cambiatu u mudellu di furmazione precedente, chì permettenu à l'atleti di ghjucà cù u ballò cù musica calda è senza restrizioni.L'atleta qualchì volta si mette nantu à u ballò è à volte alza u ballò per fà u muvimentu di saltu;sti muvimenti interessanti facenu tuttu u prucessu assai divertente.

3. Balla di yogaaiuta à furmà a capacità di equilibriu di u corpu umanu.In u passatu, l'esercizii di fitness sò stati realizati nantu à a terra o nantu à l'equipaggiu cù una stabilità forte, è l'atleta ùn hà micca bisognu di sopra à l'equilibriu di u corpu.U ballu di yoga hè diversu, è l'atleta prufittà di u ballu di yoga per esce da a terra;per esempiu, à pusà nantu à a bola hè un esercitu di equilibriu, è alzà una gamba rende l'equilibriu un pocu più complicatu.Serà ancu più sfida à spustà a gamba alzata un pocu.Quandu si facenu push-ups cù i gammi è e mani nantu à u ballu, se l'atleta vole cumpiendu l'azzione di piegà è allargà e so braccia, deve prima mantene l'equilibriu di u corpu è impediscenu a bola di rollu, chì deve esse cuntrullata da u corpu. forza di e gammi, cintura è abdomen.Questu fa chì a coordinazione di u corpu è a capacità di cuntrullà i musculi sò stati entrenatu in modu efficace.


Tempu di Postu: Aug-21-2022